Merak ettiğiniz tüm soruların cevabı burada...
MİERA, Teknoloji ve Yazılım Geliştirme Hizmetleri haricinde, Siber Güvenlik Test Hizmetleri, Yönetilen BT Hizmetleri, Altyapı ve Veri Merkezi Hizmeti, Sözleşmeli Bakım ve Teknik Destek Hizmetleri, BT Danışmanlık Hizmetleri ile uçtan uca teknolojik çözümler sunmaktadır.
MİERA, tüm sektörlere uygun çözüm, hizmet ve danışmanlar sağlayan bir şirket olup, müşterilerimiz içerisinde holdingler, banka ve finansal şirketler, sigorta ve portföy yatırım şirketleri, sağlık, eğitim, turizm ve taşımacılık şirketleri ile üretim ve perakende şirketleri yer almaktadır.
MİERA, hizmet vermekte olduğu müşterilerin ihtiyaçlarına en hızlı, somut ve verimli bir şekilde cevap verebilmek için teknolojideki, pazardaki ve yasal süreçlerdeki tüm gelişmeleri izler, deneyimler ve uygular. Mevcut deneyimlerimiz ve uzun yıllara dayalı birikimlerimizle müşterilerimize en uygun, maliyet ve rekabet avantajı yaratacak çözümleri yetişmiş deneyimli teknik kadrolarımızla en hızlı şekilde hizmetinize sunuyoruz.
MİERA, her bir müşterisine 'katma değer' sağlamaya inanmış ve fahiş fiyat politikasından uzak duran, mümkün olduğunca sabit ve piyasaya uygun makul fiyatlı çözüm sağlayan bir firmadır.
Müşterilerimize savunulabilir ve arkasında analize dayalı eforlama ile çıkarılmış bir maliyet tahmini sunuyoruz.
Bu soruya yanıtımız kesinlikle evet. Vermiş olduğumuz danışmanlık hizmetlerinde yada sözleşmeye dayalı yönetilen hizmetler esnasında sözleşme sonunda devir yapılabilecek şekilde ekibinizin işi devir alabilmesine uygun olarak yetiştirilmesini de sağlıyoruz.
MİERA sözleşmeleri genellikle 12 ay süreli olup, müşterilerimizin taleplerine göre bu süre daha uzun süreli de olabilmektedir (36 ay veya sürekli yenilenen yapıda yıllık olarak.
MİERA sözleşmeleri içinde müşteriye atanan bir hesap (account) sorumlusu bulunmaktadır. Öncelikle iletişimde olacağınız yetkili müşteri temsilciniz olacaktır. Sözleşmemizde belirtilen SLA yapısına uygun olarak talep ve sorunlarınız öncelikle ticketing sistemi üzerinden kayıt altına alınarak kritikliğine göre belirlenmiş süreler içerisinde yanıtlanmaktadır. Ticketing sistemine erişimde sıkıntı olması halinde hem telefon hem de e-posta üzerindende taleplerinizi iletebilirsiniz. Müşteri tarafındaki yetkili personele ticketing ve destek sistemleri portali üzerinden erişim hakkı verilerek takip imkanı sağlanmaktadır.
MİERA üzerinden alınmakta olan Bulut ya da sunucu bazlı tüm servisler ve sistemlerinin kapsamı, izlenmesi ve yönetimi için çalışma ve destek saatlerimiz 365 gün 24 saattir.
Kullanıcı yardım masası çalışma saatleri ise hafta için Pazartesi – Cuma, 09:00-18:00 arasındadır.
Ayrıca, standart çalışma saatleri dışında kullanıcı desteğine ihtiyaç duyan şirketler için özelleştirilmiş destek planlarımız da mevcuttur.
Uzmanlarımızın tamamı tam zamanlı olarak çalışmaktadır. Çok özel yetkinlik gerektiren durumlarda sınırlı olmak koşuluyla alt yüklenici kullanabiliyoruz.
Hizmet vermekte olduğumuz veri merkezlerimiz TIER III+ seviyesinde sertifikasyona sahip olup, yüksek seviyede güvenlik önlemleri ile donatılmış durumdadır. Veri merkezlerimizde ve Bulut ortamlarımızda fiziksel güvenlik önlemlerinin yanısıra, arttırılmış ağ ve siber güvenlik önlemleri, veri yedekleme ve koruma önlemleri, DDos koruması, yedekli altyapı, soğutma ve enerji altyapıları mevcuttur. Proaktif olarak güncellemeler ve yama işlemleri gözden geçirilmekte ve zafiyete yol açabilecek sistem ve yazılımlarda önlemler alınmaktadır. Ayrıca tüm altyapı, sistem ve uygulamaların 7/24 izlenmesi sayesinde anında haberdar olunarak gerekli tedbirler alınmaktadır.
MİERA olarak ortalama 100’ün üzerinde üretici ve satıcı iş ortakları ile çalışıyoruz. Belli başlı iş ortaklarımız ve sağladığımız çözümlerle ilgili daha fazla bilgi edinmek için Teknoloji İş Ortaklarımız kanalından ulaşabilirsiniz.
MİERA tüm müşterilerine, yerinde ve uzaktan güvenli erişim metoduyla satış sonrası destek hizmeti vermektedir. Teknoloji satış hizmetlerine konu olan altyapı, sunucu, yazılım ve siber güvenlik çözümlerine ait satış sonrası destek hizmetlerini, dünyada ve ülkemizde önde gelen BT sektörü ürünleri ve danışmanlık hizmetleri ile beraber müşterilerine sunmaktadır.
Sizin yapınıza uygun başka müşterilerde deneyim kazanmış yetkin kadroları projeye dahil ederek sizlere destek olmaya gayret ediyoruz.
Deneyim sahibi olduğumuz sektörlere örnek aşağıdaki şekilde listelenebilir.
• Bankacılık ve finansal hizmetler,
• Sigorta hizmetleri,
• Telekom ve mühendislik hizmetleri,
• Uluslararası holdingler,
• İlaç ve sağlık şirketleri,
• Kamu ve Belediye hizmetleri,
• Finansal servet yönetimi,
• Yatırım ve portföy şirketleri,
• Teknoloji firmaları (araştırma ve geliştirme),
• Web sitesi ve dijital pazarlama,
• Lojistik ve Ulaşım şirketleri,
• Turizm ve otelcilik firmaları,
• Eğitim Şirketleri
Müşteri referanslarımıza MİERA Referanslarımız kanalından ulaşabilirsiniz.