Miera Bilgi Teknolojileri
Light Dark

Projem Var

Detaylı bir teklif istiyorum.

Acelem Var

Hızlı bir teklif istiyorum.

Miera Bilgi Teknolojileri Miera Bilgi Teknolojileri Miera Bilgi Teknolojileri Miera Bilgi Teknolojileri

PROFESYONEL HİZMETLER

MİERA, kurumların zamanla ve büyüyen iş ihtiyaçları ile değişen ve gelişen BT altyapılarında ortaya çıkan destek ihtiyacını sahip olduğu tecrübeli uzman kadrosuyla verimlilik esaslı yaklaşımıyla uçtan uca profesyonel hizmetleri ile karşılamaya çalışmaktadır. Proje Yönetim Hizmetleri, Veri Merkezi Otomasyonu, Sistem Sağlık Kontrolü, Sistem ve Tesis Analizi Hizmetlerinin yanısıra kurumların ihtiyaç duyduğu yetişmiş teknik uzman kaynağı, ODM Hizmetleri, Sözleşmeli Bakım ve Destek Hizmetleri ile Dijital Dönüşüm konularında hizmetlerimizi müşterimizin hizmetine sunuyoruz.

 

Yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak ve sürdürülebilir hizmet kalitesi için tüm iş süreçlerimizi ISO 9001 ve ISO 27001 kalite ve bilgi güvenliği standartları çerçevesinde, ITIL bazlı servis yönetimimiz, güçlü bir teknolojik altyapımız ve değerli iş ortaklarımızla birlikte destekliyoruz.

MİERA, geçmişte birçok müşteride ve projede kazanmış olduğu deneyimlerini güncel ve yeni trend teknolojiler ile destekleyerek uçtan uca BT Projeleri ve profesyonel destek hizmetleri hazırlayarak sunmakta ve müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya gayret etmektedir. Profesyonel hizmetler kapsamında sağlanan hizmetlerimizi bir bütün halinde veya kurumunuzun ihtiyaç duyduğu hizmet servis paketlerini oluşturarak size özel olarak şekillendirebiliriz.

 

PROJE YÖNETİM HİZMETLERİ

Proje yönetimi ve BT teknolojileri konusundaki uzman kadromuz ile birçok kurumsal müşteride yönettiğimiz projelerle edindiğimiz derin sektör tecrübesini kullanarak kurumunuz bünyesinde ihtiyaç duyduğunuz BT tabanlı projelerinizi, analiz, tasarım, optimizasyon, maliyet ve verimlilik odaklı proje yönetim hizmetimizle siz değerli müşterilerimize sunmaktayız. Uçtan uca proje yönetimiz hizmetimizle, tüm kaynakların etkin kullanımı, koordinasyon ve iletişimin verimli biçimde sağlanması ve sürdürülmesi, faaliyetlerin izlenmesi ve olası risklerin yönetilmesini sağlıyor, yapılacak işlerin kapsamına uygun farklı proje yönetim metodolojilerini uyguluyor (agile, waterfall, hibrit vs), uygun teknoloji ve çözümlerle etkin süreç ve bütçe yönetimi yapmayı hedefliyoruz.

 

Proje yönetimimizde gözettiğimiz temel amaç; zaman, maliyet (bütçe) ve öngörülen kapsama ilişkin olarak yapılan planlamaların, seçilen hedeflerin, proje bitiminde gerçekleşen durumla maksimum oranda örtüşmesini (bir başka deyişle minimum sapma ile gerçekleşmesini) sağlamaktır.

 

Hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak isterseniz bizimle iletişime geçiniz.

 

AĞ TASARIM ve MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ

Ağ Tasarım ve Yönetimi alanında tecrübeli ve yetkin ekibimiz, müşteriye özel talep ve ihtiyaçları değerlendirerek iş sürekliliğini hem ofiste hem de sahada sağlamaya yönelik tümleşik (LAN, WAN, kablosuz), uygun maliyetli, kaliteli ve güvenilir bir ağ altyapısı tasarımı ve mühendislik hizmeti sunar. Kurumların ihtiyacına göre, profesyonel kablosuz ağ tasarımları ve kurulumları içinde anahtar teslim projeler üretiyor, güvenli ve kararlı şekilde çalışan indoor ve outdoor wireless çözümleri sunan wifi ağları ile kurumunuza değer katıyoruz. Kurulum ve danışmanlık hizmetlerimizle, kurum bünyesinde kullanılmakta olan teknolojinin güncel trend teknolojilere uygun olarak kurulup revize edilmesini sağlıyor,  ihtiyaç duyulan bölümlerde Yerel Bilgisayar Ağı Altyapısının tesis edilmesini, ileriye dönük  trafik artışlarını karşılayabilecek yüksek hızlı bir altyapıya hazır hale getirilmesi için gerekli aktif ağ cihazları, kablolama ve kablo kanalı (UTP/Fiber Kablolama, Kanal Tesisati, Dağıtım Noktaları, CAT6, CAT7, Patch Panel, Patch Cord, Sonlandırma, Test ve Etiketleme vb.), kabinet ve ilgili bağlantı elemanlarının temini ve kurulmasını, kurum kaynaklarının yetersizliği durumunda yönetilen hizmetler kapsamında operasyonu ve işletmesi de dahil anahtar teslim çözüm üretiyoruz.

 

SİSTEM VE TESİS ANALİZİ (SİTE SURVEY), SİSTEM SAĞLIK KONTROLÜ (IT HEALTH CHECK) HiZMETİ

BT Çözümleri

Sistem ve tesis analizi hizmetleri ile bir projenin pratik çalışmasına başlamadan önce en görevin amaçlandığı alanın ve sistemlerin gözden geçirilerek analiz edilip incelenmesi sağlanmaktadır. Projenin planlama aşamasında öngörülemeyen riskler ve birçok tehlike bir saha araştırması ile gözlemlenebilir, fizibilite raporlaması ve maliyet tahmini ile belirli bir görevi gerçekleştirmek için ön gereklilikler tespit edilebilir.

Bilişim Teknolojileri Sağlık Kontrolü olarak bilinen IT Health Check (ITHC) hizmeti ise, kuruluşunuzun sahip olduğu ve BT ekiplerinizce işletilen BT sistemleri ve altyapısının uçtan uca fotoğrafını çekerek analizini yapan bir güvenlik değerlendirme hizmetidir. Kuruluşunuzun dış ve iç sistemlerinin yetkisiz erişime veya değişime karşı korunmasına dair bir güvence sağlamayı amaçlar.

İnceleme sonrası tüm katmanların en doğru şekilde yapılandırılıp yapılandırılmadığı, verimli bir şekilde çalışıp çalışmadığı, belirlenen güvenlik açıkları, etkili risk düzeltme çözümleri ile birlikte net ve ölçülebilir analiz sonuçlarını içeren, detaylı performans, güvenlik, fayda ve maliyet ile gelişim alanlarını gösteren bir rapor hazırlanarak kuruluşunuza sunuyoruz.

BT Sağlık kontrolü hizmetlerimiz ile sistemlerinizin ve uygulamalarınızın bakımına yönelik proaktif bir yaklaşımla potansiyel sorunları büyük sorunlara dönüşmeden önce belirlemenize olanak tanıyor, erken seviyede tespit ile maliyetli kesinti sürelerini ve olası veri kayıplarını önlemenize destek oluyoruz. Sistemlerinizi güvende tutarak olası veri ihlallerini önlemenize ve daha güvenli bir ortam tesis etmenize yardımcı oluyoruz.

 

BULUT GEÇİŞ (GÖÇ) HİZMETLERİ (CLOUD MİGRATİON)

Bulut ortamına geçiş hizmetlerimizle, kurumlara mevcut altyapılarındaki BT sistem ve uygulamalarının tercih edilen bulut sağlayıcı ortamına sorunsuz geçişini sağlıyoruz. Geçiş öncesi kapsamlı analiz çalışmalarımızla mevcut yapınızı detaylı değerlendiriyoruz, doğru geçiş adımlarını planlıyor, uygulanabilir bir yol haritası sunuyoruz. Sahip olduğumuz teknik bilgi ve deneyimleri güçlü iş ortaklarımızla besleyerek işlerinizi aksatmadan, en uygun zamanda doğru adımlarla Bulut ortamına taşınmanızı sorunsuz olarak gerçekleştiriyoruz. Bu çalışmayı yaparken izlediğimiz metodoloji ve adımları şöyle özetleyebiliriz:

 

  • Buluta geçiş stratejisi oluşturma ve planlamanın hazırlanması,
  • Altyapı elemanlarının ve uygulamaların analizi,
  • Kuruma özel Bulut Geçiş Mimari tasarımının hazırlanması,
  • Geçişi kolaylaştırmak ve hızlandırmak için kullanılacak araç ve ürünlerin tespiti,
  • Seçilecek Bulut sağlayıcının tespiti, analizi ve raporlanması,
  • Sunucu ve Veritabanı geçişlerinin sağlanması,
  • Bulut ortamında kullanılacak uygulamaların geçişinin yürütülmesi,
  • Bulut ortamına ilişkin siber güvenlik önlemlerinin devreye alınması,
  • Bulut ortamına taşınacak kurum verilerinin aktarılması ve güvenliğinin sağlanması,
  • Bulut ortamı izleme ve yönetim araçlarının devreye alınması,
  • Bulut ortamı dağıtım, test ve otomasyon süreçlerinin ve ortamlarının oluşturulması,
  • Bulut ortamı olağanüstü durum süreçlerinin ve prosedürlerinin oluşturulması,
  • Veri yedekleme ve yedekten geri yükleme süreçlerinin devreye alınması,
  • Raporlama ve dashboard özelliklerinin oluşturulması ve işler hale getirilmesi.

Bulut Geçiş Hizmetlerimizle ilgili detay bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.

 

BT DIŞ KAYNAK HİZMETLERİ

Uzman Kiralama (EaaS) Hizmeti

Kurumların kendi öz BT kaynaklarının artan iş yükleri ya da eklenecek yeni teknoloji veya uygulamayı yönetecek ve işletecek yetkinlikte teknik kaynağa sahip olamaması gibi durumlarda, istenilen kriterde hizmet sağlamak için MİERA olarak uzman kiralama hizmetimizle destek oluyoruz. Hizmet verilecek lokasyonun gerek Müşteri Lokasyonu olması gerekse de herhangi bir veri merkezinde müşteriye özel (private) ya da ortak kullanımlı (public) bulut servis sağlayıcılarının olduğu lokasyonlar olması MİERA için sorun teşkil etmeyip, kurumunuzun tüm IT alt yapısının sorumluluğunu alıyor, bunun için ihtiyaç duyduğunuz uzmanlık alanlarında sürekli veya dönemsel uzman desteği sunuyoruz. Böylece, firmanızın tüm bilişim teknolojileri operasyonlarında nitelikli iş gücüne sahip olmasına yardımcı oluyoruz.

BT Dış kaynak ve Uzman kiralama hizmetleri kapsamında aşağıdaki “ana hizmet modülleri” tek başına veya birden fazla hizmet modülü bir arada olmak üzere kurumunuza özel farklı alternatiflerde sunabilmekteyiz:

  • Sunucu Sistemleri Yönetim Hizmetleri (Microsoft ve Linux İşletim Sistemleri Dahil)
  • Yönetimi ve İletişim Altyapısı İşletim Hizmetleri
  • Kurumsal Uygulamalar Yönetim Hizmetleri
  • Veritabanı Yönetimi (MSSQL ve MySQL Server)
  • BT Güvenlik Platformu Yönetim Hizmetleri (Firewall, Antivirüs, IDS, IPS vs.)
  • Sanallaştırma Platformu Yönetim Hizmetleri
  • Yedekleme ve Depolama Altyapısı Yönetim Hizmetleri
  • Web veya Portal Servisleri Yönetimi
  • Kullanıcı Masaüstü ve Mobil Sistemler Yönetimi Hizmetleri
  • Mesajlaşma Platformları Yönetim Hizmetleri (Exchange Server vs.)
  • Dosyalama Paylaşımı Servisleri Yönetimi (File Server, Print Server, vs.)
  • Teknik Yardım Masası Hizmetleri – Help Desk

BT Dış Kaynak Hizmetlerimizle ilgili detay bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.

OLAĞANÜSTÜ DURUM MERKEZİ (ODM) HİZMETLERİ

Olağanüstü Durum Merkezi Hizmetleri, firmalara iş süreçlerinin ve organizasyonel varlıklarının devamlılığını sağlama hedefi ile oluşturulan iş sürekliliği ve felaket kurtarma planları çerçevesinde oluşturulan stratejik hareket planı ile öngörülen ya da öngörülemeyen bütün felaket ve olağanüstü durumlarda (doğal afetler, siber saldırılar, altyapı ve sistemlerin çökmesi vb.) firmanın farklı bir lokasyondan hizmetlerine kesintisiz devam edebilmesi ve kritik operasyonları sürdürebilmesi için sunulan özel bir hizmettir.

Hizmet kapsamı kuruma özel olup, altyapı ve donanım, yedekleme hizmetleri, operasyon ve işletim hizmetleri, felaket kurtarma ve iş sürekliliği prosedürleri gibi temel faaliyetleri, müşteri iş süreçlerinin kesintiye uğramadan sürdürülmesi için gerekli altyapı ve servisleri, bu sorumlulukları üstlenecek yetkin uzman kaynaklarını içerir.

Olağanüstü Durum Merkezi Hizmetleri kapsamında müşterinin kullanmakta olduğu uygulama sistemlerinin işletimi ve yönetimi yapılmakta; sağlanacak sunucu, işletim sistemi ve veritabanına yönelik olarak barındırma, geniş alan (WAN) üzerinden veri senkronizasyonu ve bakım/destek hizmetleri verilmektedir. Bunlara ek olarak; yılda en az bir kere sistemlerin olağanüstü durum testleri (tatbikatları) çeşitli senaryolar üzerinden gerçekleştirilmekte, olağanüstü durum geniş alan bağlantıları için ISP altyapısı kullanılmaktadır. İstanbul, Ankara ve İzmir ‘de bulunan veri merkezi ve ODM çözümlerimizle, verilerinizin güvenliği ve saklanması hizmetlerini kayıpsız ve maliyet etkin çözümlerle sizlere sunmaktayız. Verilerinizin güvenli bir ortamda barındırılması, düzenli ve sürekli olarak ODM merkezlerine kopyalanması, iş uygulamalarınızın ODM veri merkezlerimizdeki sunucularımız üzerinde barındırılması, Olağanüstü durum hareket planlarının oluşturulması ve testlerin gerçekleştirilmesi düzenli olarak sunduğumuz hizmetlerimizdir. Profesyonel çözümlerimizle sizlere, doğal afetler, yerel afetler, insana bağlı afetler, tekil servis ve çoğul servis kesintilerine karşı oluşan afetlere karşı önlemlerinizi almanızda destek oluyor, BT Topolojiniz ve iş prosedürlerinizin risk analizleri konusunda hizmet verip alternatif çözüm önerilerimizle destek oluyoruz.

ODM ve DRBC hizmetlerimiz hakkında detay bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.

EĞİTİM YÖNETİM SİSTEMİ HİZMETLERİ (LMS)

Eğitim yönetim sistemi hizmetlerimiz ve sağladığımız ürünümüzle, hem şirketlerin hem de eğitim veren kuruluşların tüm eğitim planlama süreçlerini yönetmesine, eğitimleri icra etmesine, eğitim alan çalışanlarını, öğrencileri ya da üyelerini bireysel ve kurumsal olarak sistem üzerinde tutabilmelerini sağlıyor, anket ve sınav modüllerimiz ile eğitim kalitesini ölçmelerini sağlıyor, gerekli izleme ve raporlama olanakları ile eğitmen yönetimi, eğitim takvimi, sınıf mevcutları, favori eğitimler gibi modüllerle tüm sistemi yönetmenizi ve karar almanızı kolaylaştırıyoruz.

Eğitimleri konu / kişi / birim / süreç bazlı olarak oluşturulabilmenize olanak sağlayarak,  farklı tür materyallerle eğitimlerin oluşturulup kayıt edilmesi ile, çalışanlar ya da kullanıcılar tarafından zaman ve mekan bağımsız olarak eğitimlere ulaşabildikleri gelişmiş altyapı sayesinde tek bir merkezden binlerce kullanıcıyı takip edebilme ve eğitim süreçlerini yönetebilme yeteneği sunmaktayız. Eğitim içeriklerine bağlı olarak soru havuzlarınızı oluşturulabilir, soru bankasından detaylı sınavlar hazırlayabilir ve online olarak sınavlarınızı gerçekleştirilebilmektedir. Farklı soru tiplerine ve zorluk seviyelerine göre sınavlar düzenlendikten sonra katılımcılara daha önceden hazırlanan şablonlar dahilinde sertifikaları da yine sistem üzerinden hazırlayıp sunulabilirsiniz.

Eğitim Yönetim Sistemimizin sahip olduğu temel yetkinlikler;

 

  • Bireysel ya da kurumsal üyelerinizi ya da çalışanlarınızı sistemde tutabilir, takip edebilir ve yönetebilirsiniz,
  • Kurumsal üyeleriniz de çalışanlarını takip edip, onlara eğitim atayıp, eğitim planlarını görüntüleyebilir ve raporlar alabilir,
  • Kullanıclar profil sayfalarında kendilerine atanmış yada katalogda bulunan eğitimlerinin içeriklerini ve detaylarını görebilir, sertifikalarına ve favori eğitimlerine ulaşabilirler,
  • Eğitim Planı Oluşturma ve Bildirim olanağı, Kişiselleştirilebilir Eğitim Kataloğu, Kullanıcı / Eğitim Bazında İzleme ve Değerlendirme, Hatırlatma ve Bildirim Esnekliği,
  • Eğitimleri çok çeşitli detaylara kadar tanımlayabilir, bu eğitimler içinde farklı mekan ve zamanlar için oturumlar düzenleyebilirsiniz,
  • Dinamik slider yönetimi ile anasayfada çeşitli eğitimleri, slaytları ve içerikleri yönetim panelinden dinamik olarak ekleyip düzeltirsiniz,
  • Başvuruları çeşitli kırılımlara göre organize edebilir, düzenleyebilir, aksiyon alabilir ve raporlayabilirsiniz,
  • Eğitmenleri sistem üzerinde çeşitli bilgilere göre tanımlayabilir, farklı eğitimlere atayabilirsiniz,
  • Kullanıcı yönetimi ile yönetim paneli üzerinde işlem yapabilen kullanıcıları yetkisine göre ekleyebilir, düzenleyebilir ve aynı anda çalışabilirsiniz,
  • Anket yönetimi modülü sayesinde anonim, bireysel veya kurum yöneticilerine göre anketler düzenlersiniz,
  • Gelişmiş dashboard ve bildirimler ile anlık bekleyen kayıtları, gelişmeleri ve metrikleri takip edersiniz,
  • Gelişmiş raporlama modülü ile hemen hemen her bilgi kırılımında raporları çok hızlı ve kolay şekilde elde eder, dilerseniz Excel, PDF veya CSV formatında çıkartabilirsiniz,
  • Google Maps, Email ve SMS servisleri ile entegre çalışan sistem eğitim yerinin de haritadan gösterilmesini de sağlar,
  • E-Bültenleriniz için dinamik e-posta toplama yapısıyla kullanıcılarınızın ve ziyaretçilerinizin ayrı ayrı segmentlerde bilgilerini toplayabilirsiniz,
  • Referans yönetimi sayesinde dinamik olarak referanslarınızı girer, düzenler veya kaldırırsınız,
  • Yardıma ihtiyaç duyduğunuzda sayfalardaki yardım butonlarını tıklayarak detay yardım bilgilerine ulaşabilirsiniz.

 

Eğitim Yönetim ürünümüz ve hizmetlerimiz hakkında detay bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.

 

FRAUD, İŞLEM İZLEME VE DOLANDIRICILIK TESPİTİ HİZMETLERİ

Gelişen teknoloji ve dijital yeni platformlarla dolandırıcılık olayları da boyut değiştirmiş, daha komplike yöntemlerle kurumları ve kişileri tehdit eder hale gelmiştir. Regülasyonlarla alınması gereken temel tedbirler kurumlara zorunlu hale getirilmekte, dolandırıcılık tespiti ve önleme sistemleri de gün geçtik daha da önem kazanmaya devam etmektedir.

 

MİERA olarak kurumlara sunduğumuz gelişmiş dolandırıcılık tespiti ve önleme sistemleri çözümleri ile şirketlerin müşterilerini sahtekarlık saldırılarına karşı ve buna bağlı ticari itibarlarını korumalarına yardımcı oluyoruz. Özellikle Finans sektöründe ve fintech kurumlarında işlem izleme ve gerçek zamanlı risk analizi/dolandırıcılık tespiti ile fraud önleme çözümlerimizle destek olmaya çaba gösteriyoruz. Sunduğumuz çözümlerle, kurumunuzun müşterilerinin gerçekleştirdiği tüm işlemleri anlık olarak analiz ediyor, gelişmiş kural motoru ve çoklu kanal desteği sayesinde müşteri davranış kalıplarını çıkarıyor, buna uymayan işlemleri anında tespit edebilecek ve gerekli aksiyonları almanızı sağlayacak bir yapı sunuyoruz.

 

Ortak Nokta Analizi ile aynı IP adresinden, aynı dizüstü bilgisayardan, iş istasyonundan ya da aynı akıllı telefondan yapılan sahtekarlık ataklarını anlık tespit edebilir, kart kopyalamaları, sahte hesaplara yapılan para transferleri vb. işlemlerin hangi kanaldan ve ekipmandan yapıldığını bulabilir, operasyonel olarak önlemler alabilirsiniz (işlem limiti koyma, hesap ya da kart işlemlerini yönetme, gelebilecek işlemleri kara listeye alıp reddetme vb.) Güçlü kimlik doğrulama çözümü ile, gerçekte işlemi gerçekleştirenin doğru kişi olup olmadığını uzaktan dijital olarak tespit etmenize yardımcı oluyoruz.

 

Entegre yönetim özelliği ile, tek noktan bütün dolandırıcılık tespit ve önleme operasyonunu yönetmenizi olanak sağlıyor, müşterilerinizi tüm kanallarda olabilecek dolandırıcılık saldırılarına ve siber ataklara karşı korumanıza destek oluyoruz. Sağladığımız hizmet ayrıca kurumsal sahtekarlık yönetimi, suistimal ile mücadele, görsel ilişki analizi ve danışmanlık hizmetlerini kapsamaktadır. İş gücünüzü optimize ederek kurumunuzun operasyonel maliyetlerini kontrol etmenize ve verimliliğinizi arttırmanıza yardımcı oluyoruz.

 

Detay bilgi edinmek için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

 

BAKIM VE DESTEK HİZMETLERİ

Kurumların donanım, yazılım, güvenlik ve ağ alt yapılarında bulunan BT sistem ve uygulamalarının bakım ve destek ihtiyacına ilişkin hizmet sunuyoruz. Bizimle imzalayacağınız Profesyonel Destek Anlaşması ile sözleşmeli hizmetlerimiz kapsamında riskli gördüğünüz BT alanlarınız ve marka bağımsız tüm ürünleriniz için, sertifikalı ve deneyimli mühendislerimiz ve uzmanlarımızla destek veriyoruz.

 

Sözleşmeli bakım ve destek hizmetleri kapsamında periyodik kontroller, sürüm güncelleme ve iyileştirme çalışmaları, koruyucu bakım, uzaktan erişim ile müdahale ve yerinde müdahale, çeşitli servis seviyelerinde telefon desteği, dilendiğinde parça dâhil ve/veya parça hariç onarım hizmetlerini temin edebilirsiniz. İmzalanan sözleşme kapsamında kurumunuza sorumlu bir teknik proje yöneticisi atanmakta ve kurulan iletişim kanallarından doğru, hızlı ve detaylı bilgi aktarımı ile sürecin müşteri nezdinde verimli ve memnun edici seviyede olması için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz.

 

Uzaktan bağlantı ve yönetim araçları kullanılarak bakım ve destek sözleşmesi kapsamında olan cihazlara ve yazılımlara anında müdahaleler yapılabilmektedir, bu sayede hizmet hızının en yüksek seviyede olması sağlanarak kalitenin ve müşteri memnuniyetinin üst düzeyde olması hedeflenmektedir. Teknoloji destek hizmetimiz kapsamında, garanti dahilinde olan donanım ve yazılım gibi bileşenlerin arıza durumlarında konunun hızla araştırılarak acil durumlarda donanım ve yazılım sağlayıcılarıyla hızla temasa geçerek çözüm sağlanması gibi hizmetleri de sunmaktayız.

 

Uygulama Desteği Hizmetlerimizle, uluslararası standartlarda veya kuruluşa özel olarak hazırlanmış lisanslı uygulamaların kurulumu ve verimli çalışmalarısağlıyor, kullanıcılarınızın kurulum ve performans talepleri değerlendirilerek en iyi seviyede hizmet sunulmasına gayret ediyoruz.

 

Farklı Hizmet paketleri ve seviyeleri ile kurumunuza en uygun seçenekleri maliyet ve performans etkin öneriyor, hizmet kalitesini en üst seviyeye çıkarmak için sürekli kendimizle yarışıyoruz. Bizimle iletişime geçip ihtiyacınızı ilettiğinizde konusunda deneyimli ve yetkin uzmanlarımız tarafından randevu yöntemiyle, herhangi bir ücret ödemeden marka bağımsız ön inceleme ve analiz hizmetimizi sunuyor, bulgu ve önerilerimizi içeren raporumuzu sunuyoruz.

 

Hizmetlerimiz kapsamına giren başlıkları aşağıda inceleyebilirsiniz:

  • Sistem Kurulum ve Entegrasyon Hizmetleri,
  • Yazılım Bakım/Destek hizmeti,
  • Donanım Bakım-Onarım Hizmetleri,
  • PC-Sunucu Bakım Destek Hizmetleri,
  • Network ve Ağ Ürünleri Bakım Destek Hizmetleri,
  • Güvenlik ürünleri ve bileşenleri Bakım Destek Hizmetleri,
  • Çağrı bazlı destek hizmetleri,
  • Profesyonel Destek Hizmetleri,
  • Bölgesel Destek Hizmetleri

 

4 değişik seviyede destek planı sunuyor, 4 değişik hizmet seviyesinde de başarım taahhüttü sağlıyoruz. Kurumunuza en uygun tercihi yaparak bakım destek hizmet anlaşmanızı yaparak sizde hemen mutlu müşterilerimiz arasına dahil olabilirsiniz. Aynı sözleşme içerisin farklı ürünler için farklı servis seviyesi seçimini yapabilmenize olanak sağlıyoruz.

 

*Hizmetlerimiz hakkında detay bilgi almak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

 

DİJİTAL İŞ ÇÖZÜMLERİ

Kurumunuzun Dijital Dönüşüm süreçlerinde, dijital iş süreçleri danışmanlığı ve endüstri de kabul görmüş ürünlerle yanınızdayız. Hem MİERA’nın konusunda yetkin uzmanları hem de iş ortaklarımızın değerli yetkinlikleri ile en iyi ürün ve hizmetlerle müşterilerimize yardımcı olmaya ve en iyi hizmeti sunmaya gayret ediyoruz

 

ROBOTİK SÜREÇ OTOMASYONU (RPA)

Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) çözümlerimizle, iş süreçlerinizin daha hızlı, doğru ve verimli bir şekilde gerçekleşmesini sağlamak ve tekrar eden manuel işleri ve süreçleri otomatikleştirmek için yapay zekâ destekli robotik çözümlerden faydalanmanızı sağlıyor, insan hatası olasılığı yüksek olan operasyonel süreçlerinizi otomatize ediyoruz. Sizlere en yüksek kalitede RPA hizmetlerini sağlamak için de her geçen gün yeni teknolojileri deneyimliyor, katma değerli iş ortaklıklarıyla verimliliğimizi geliştiriyoruz. Endüstride kabul görmüş ve kendini kanıtlamış ürün ve çözümlerden olan UIPath, Automation Anywhere ve Helpsystems Automete ile robotik otomasyon çözümleri sunuyoruz.

 

RPA çözümleri ile kurumların en çok tercih ettiği ve robotların üstlenebileceği rutin ve tekrarlı işlere bazı örnekler aşağıdaki şekilde listelenebilir;

 

  • Finans, muhasebe ve idari işler,
  • İnsan Kaynakları,
  • Tedarik ve Üretim Zinciri,
  • Müşteri Hizmetleri,
  • Satış ve Pazarlama,
  • BT Sistemleri ve Yönetimi
  • Operasyonel ve İşletimsel hizmetler,
  • Risk Yönetimi, Denetim ve Uyumluluk,
  • Rutin diğer iş süreçleri

 

Konusunda deneyimli ve yetkin uzman ekibimiz ve değerli iş ortaklarımızla, sektör bağımsız kurumunuzun ihtiyaçlarına özel çözümlerimizle otomasyon süreçlerinizi planlar, senaryolarınızı oluşturur ve dönüşümü gerçekleştiririz.

 

Robotik süreç otomasyonu (RPA) çözümlerimiz hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilir veya sağladığımız çözümleri Ürün ve Çözümler sayfamızdan detaylı inceleyebilirsiniz.

 

DİJİTAL DÖNÜŞÜM HİZMETLERİ

Dijitalleşme ve Hukuk

Sunduğumuz ileri BT Teknolojileri ve otomasyon çözümleri ile, hukuk büroları ve sektör bağımsız (Sigorta, İnşaat, Lojistik, Tekstil vb.) tüm firmaların hukuk departmanlarında Dava, İcra, Danışmanlık gibi Hukuk işlemlerini kolaylaştıran çok sayıda özelliği sayesinde saatler sürebilecek işlemleri çok daha hızlı ve etkin bir biçimde gerçekleştirilebilmesini sağlayan yeni nesil Entegre ve Modüler bir hukuk otomasyon yazılımı sunuyoruz.

 

T-HOS Hukuk Otomasyon Sistemi’nin sizler için hazırlamış olduğu T-HOS Asist Servisimiz ile birlikte sistemdeki tüm işleri, duruşmaları, tahsilatları, taahhütleri ve daha birçok şeyi siz sisteme giriş yapmadan otomatik olarak üretip size mail yolu ile hatırlatmakta ve iş yoğunluğunuz içerisinde tüm işlerinizi kolayca takip edebilmenizi sağlamış olacağız.

 

Kurumunuzun hukuk temelli iş süreçlerini, otomasyon çözümlerimizle dijital çağın nimetlerinden en yüksek düzeyde yararlanır hale getirilmesine katkıda bulunuyoruz.

 

Ayrıca, kurumunuzun diğer süreçlerinin de dijital çağa uygun hale getirilmesi ve dönüşümü için süreç modelleme, teknolojik altyapı ihtiyaçlarının belirlenmesi, dijital dönüşüm strateji ve yol haritalarının çıkarılması, uygulama planlarının hazırlanması ve icra edilmesi konularında danışmanlık ve destek hizmetlerimizle etkin ve sorunsuz olarak işletilmesini ve yönetilmesini sağlıyoruz.

 

Bu konuda detay bilgi almak için bizimle iletişime geçiniz.

 

Miera Bilgi Teknolojileri Miera Bilgi Teknolojileri Miera Bilgi Teknolojileri Miera Bilgi Teknolojileri
Miera Bilgi Teknolojileri

Blog